سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

برای اینکه آقایان با نحوه ست کردن کت تک آشنا شوند ابتدا لازم است درباره کت های تک و فرق آن ها با کت و شلوارها مطالبی را بدانند. در زمان قبل کت تک پوشیدن کت تک نشان دهنده تجملاتی بودن آن ها است.

به مرور زمان کت تکوارد عرصه مد و فشن شد و مدل های مختلف از کت های تک وارد دنیای مد و فشن مردانه شد. این کت های تک از انواع پارچه ها و الگوهای مختلف دوخته شده اند. این کت تک در هر موقعیتی قابل استفاده هستند. آن ها در مدل های کلاسیک و اسپرت و رسمی در بازار موجود هستند که آقایان می توانند از آن ها استفاده کنند.

اما در حالت کلی همیشه در نظر داشته باشید که کت های تک اسپرت جز آن دسته از مدل هایی هستند که شما همیشه می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید زیرا آن ها بسیار راحت هستند.

یکی از خصوصیت های کت تک این است که نسبت به کت و شلوارها کمی سبک تر هستند و آقایان در روزمره خود می توانند از آن ها راحت تر استفاده کنند به همین دلیل است که دانستن درباره نحوه ست کردن آن ها بسیار حائز اهمیت است. یکی دیگر از نشانه و خصوصیات بارز این کت ها تیکه دوزی است که پشت آرنج ها قرار دارد.

به دلیل راحتی کت  تک و خصوصیات آن ها این کت ها در بین آقایان بسیار محبوبیت دارند. به همین دلیل آقایان باید بدانند چطور می توانند آن ها با سایر لباس هایشان ست کنند ؟ دانستن این موضوع به آقایان کمک خواهد کرد تا از استایل بهتری برخوردار باشند.

پنج نکته مهم در مورد ست کردن کت تک با تی شرت :

1.      همیشه دقت کنید که کت های تک و تی شرت شما سایز بدن شما باشد و به اصطلاح فیت تن شما باشند.

2.      دقت کنید که همیشه در ست کردن کت های تک با سایر لباس هایتان بیشتر از دو رنگ جسورانه استفاده نکنید.

3.      برای ست کردن کت تک با تی شرت ها حتما به نکته توجه کنید که بی هیچ وجه از تی شرت هایی که دارای لوگو و طرح های چاپی هستند استفاده نکنید.

4.      هنگامی که از کت های تک استفاده می کنید سعی کنید از شلوارهای گشاد یا شلوارهای که بد شکل هستند استفاده نکنید.

5.      در ست کردن شلوارها با کت های تک تان به این نکته توجه کنید که همیشه از شلوارهای تک رنگ استفاده کنید.

به توضیح بیشتر درباره ست کردن تی شرت ها با کت های تک می پردازیم :

ست کردن تی شرت با کت تک :

ست کردن تی شرت ها با کت های تک معمولا بیشتر در استایل های اسپرت استفاده می شوند. اما در حالت کلی برای پوشیدن تی شرت ها در زیر کت ها باید اصولی را رعایت کنید زیرا پوشیدن تی شرت در زیر کت ها باعث می شود شما در عین سادگی دارای استایل بسیار جذابی را داشته باشید.

همان گونه که می دانید تی شرت ها یکی از پرطرفدارترین پوشاک آقایان هستند زیرا آن ها یکی از راحت ترین لباس های مردانه محسوب می شوند و نسبت به پیراهن ها قیمت مناسب تری دارند.

در دنیای مد و فشن امروزی اینکه چطور لباس بپوشیم بسیار مهم است. زیرا با پوشیدن و نپوشیدن یک جز از لباس ها استایل شما از استایل رسمی به استایل های غیر رسمی تغییر می کند. شما همیشه می توانید با ست کردن کت تک خود با یک تی شرت یک مرز بین استایل رسمی و غیر رسمی خود ایجاد کنید.

ست کردن کت تک سفید، طوسی و آبی نفتی :

انتخاب و خریدن این سه رنگ کت همیشه معمولا به آقایان توصیه می شود زیرا به راحتی می توانید انواع رنگ های تی شرت را با آن ست کنید و در کنار این ست جذاب یک استایل فوق العاده جذاب با کت تک خود داشته باشید.

بعضی از آقایان همیشه می خواهند در انتخاب تی شرت های خود برای کت های تک شان محدودیت نداشته باشند به همین دلیل بهتر است از رنگ های کت تک سفید و طوسی و آبی نفتی استفاده کنید. به دلیل اینکه ترکیب شدن رنگ های دیگر با این سه نوع رنگ راحت تر است و می توانید با تی شرت های کمدتان ترکیب کنید. شما در این صورت می توانید هرروز برای خود یک استایل جذاب داشته باشید.

ست کت تک با تی شرت های طرح دار :

شاید شما جز آن دسته از آقایانی باشید که به دنبال تی شرت های طرح دار باشید. باید بگویم شما این تی شرت ها را نیز می توانید با کت های تک خود ست کنید و هیچ مانعی وجود ندارد.

پوشیدن یک تی شرت طرح دار به همراه کت تک البته با در نظر گرفتن طرح تی شرت و مدل یقه کت تک هیچ مانعی ندارد و با این کار می توانید سطح استایل اسپرت خود را بالا ببرید.
اما بهتر است که برای انتخاب تی شرت طرح دار برای زیر کت از مدل هایی استفاده که طرح آن ها با رنگ سیاه و سفید ترکیب شده اند تا ظاهری جذاب تر به استایل مردانه خود ببخشید.

اگر آقایان کت تک خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب می کنند می توانند از تی شرت های چند رنگی و یا تی شرت های طرح داری که مورد پسندشان است استفاده کنند زیرا با این کار استایل خود را از سردی خنثی بودن بیرون می آورید.

اما گاهی آقایان به دنبال یک استایل خاص و منحصر به فرد برای خود هستند برای این آقایان ما یک پیشنهاد ویژه داریم.

آن هایی که به دنبال یک استایل منحصر به فرد برای خود هستند پیشنهاد ما برای شما ترکیب تی شرت راه راه سفید و آبی به همراه یک کت تک متناسب وشلوار جین است که شما برای تکمیل این استایل خاص خود می توانید یک کفش کالجی نیز همراه کنید و این باعث می شود ظاهر شما هوشمندانه تر به نظر برسد.

در حالت کلی نحوه ست کردن رنگ های مختلف کت تک :

کت آبی و شلوار بژ :

رنگ بژ دارای رنگی خنثی است و می تواند به راحتی با رنگی مانند آبی که گرم است جور در بیاید. و به قول خارجی ها نان و پنیر باهم به خوبی جور هستند.

کت تک خاکستری و شلوار جین آبی :

این ترکیب برای زمان هایی مناسب است که می خواهید یک تیپ غیر رسمی بزنید. بهترین انتخاب برای کت تک خاکستریشلوار جین آبی و سرکه ای هستند.

کت قهوه ای و شلوار آبی :

این ترکیب رنگ به دلیل اینکه کاملا یک رنگ نیستند به استایل شما یک جذابیت فوق العاده میخشد ترکیب این دور رنگ با هم لباسی رسمی و در عین حال مناسب با مد روز برایتان دست و پا می کند. 

کت تک مشکی و شلوار خاکستری :

همیشه آقایان باید به خاطر داشته باشند که این دو رنگ سازگارترین رنگ ها با یکدیگر هستند و یک استایل فوق العاده همراه خود می آورند.