سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

در نحوه استایل و نوع تیپ مردانه کمتر اکسسوری همانند پوشت باعث می شود که شما در عین خوش تیپی خوش استایل نیز به نظر برسید. این پوشت مردانه است که کمتر از ده ثانیه به کمک شما می آید و یک استایل فوق العاده جذاب برای شما می سازد. البته باید در نظر داشت که همیشه اکسسوری ها تکمیل کننده  یک استایل مردانه هستند. اما به نقلی دیگربرخی از اکسسوری های مردانه نقش بسیار مهمی در نحوه استایل مردانه و چگونگی آن دارند و به بیان ساده تر  باید اینگونه بگوییم  که برخی از اکسسوری ها مانند پوشت ها و همچنین کراوات ها لازمه استایل آقایان می باشند و مخصوصا آقایانی که می خواهند در مراسم هایی به شکل خاص شرکت کنند و یا آقایانی که در جامعه نقش اجتماعی بالایی دارند.

 ما قصد داریم در این مقاله از اکسسوری پوشت و این که در کدام مراسم ها از آن استفاده نماییم صحبت کنیم، پس در ادامه شما آقایان شیک پوش و خوش استایل همراه ما باشید.

باید این مثال را برای شما بزنیم که پوشت ها فقط یک پارچه کوچک تا خورده در جیب کت و شلوارها نیستند بلکه استفاده از آن ها  بسیار می تواند استایل یک آقا را تحت تاثیر قرار دهد و آن را از حالت یک استایل معمولی به یک استایل خاص و برای شرکت در مراسم خاص تبدیل کند و درست پوشت همان اکسسوری هست که آقایان امروزه به دنبال آن هستند.

در یک میهمانی رسمی یا غیر رسمی با یک پوشت دارای طرح خاص شرکت کنید:

 زمانی میرسد که در یک میهمانی می باید رسمی بودن ویا غیر رسمی بودن را در ست لباس خود در نظر گرفته،میخواهید لباس های خود و رنگ آنها را با هم ترکیب کنید، یک دستمال جیبی ابریشمی و یک کراوات بافتنی با یکدیگر تفاوت دارند.ولی گاهی ترکیب قشنگی دارند.در چنین مرحله ای شما باید در ابتدا پیراهن خود را با رنگ مورد نظر،شیری،سفید ،استخوانی یا آبی روشن انتخاب کنید.فراموش نکنید این رنگ از پیراهن ها با وجود اکسسوری ها هماهنگی دارند ودر مرحله ی سوم رنگ کراوات را که نقش مهمی در هارمونی رنگها  و استایل را دارا است انتخاب کنید.مرحله ی چهارم که  عنصر پوشت است و رنگ ان حتما باید با رنگ کراوات هارمونی یا تضاد داشته ونباید همرنگ باشند

این ترکیب را در فصل سرما بپوشید و به مکان های مورد نظر بروید:

کت تک طوسی پشمی در فصل سرما بپوشید و همراه با یک دستمال جیبی سفید و یک کراوات آبی یا سرمه ای ست کنید و به مکان های مورد نظر بروید.

 در مراسم غیر رسمی وتفریح با دوستانتان شرکت کنید:

کت طوسی ساده با پوشت سرمه ای طرح دار ویک تی شرت سفید یقه دار بپوشید و به مراسم غیر رسمی و تفریح با دوستانتان بروید.