سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

شلوار مردانه کتان  کارایی زیادی دارد و در عین حال شیک و جذاب نیز هست، از این رو به یک آیتم ضروری در استایل آقایان هستند. شلوار کتان مردانه برای بسیاری از استایل ها از جمله  استایل های کژوال و روزمره  انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند که برای استایل های رسمی نیز بسیار جذاب و کارا می باشد. اما یافتن و ست کردن شلوار کتان مردانه مناسب، می تواند  یک چالش  بزرگ  باشد.  با نکاتی برای انتخاب مناسب ترین شلوار کتان مردانه  با شما همراه خواهیم بود.

سبکی جدید و نوآورانه از شلوار کتان.  

این شلوارها که تقریبا کوتاه تر از شلوار های  دیگر هستند و رنگ های بسیار متنوعی دارند بسیار محبوب هستند. این شلوار ها در زمان کوتاهی محبوبیت زیادی میان مردان جوان پیدا کردند، زیرا استایلی کاملا متفاوت و جذاب را پدید می آورند .

نکته بعدی در انتخاب شلوار کتان رنگ است. رنگ بسیار مهم است؛ اما انتخاب شلوارهای مناسب اندام، در اولویت قرار دارد. بر اساس فرم اندام خود شلوار کتان انتخاب کنید.

شلوارمردانه  کتان فیت همیشه جذاب هستند. البته همه این را میدانیم که آنها نباید بیش از اندازه تنگ باشند. انتخاب شلوار کتان مردانه متناسب، به افزایش قد شما کمک خواهد کرد و همچنین با پیراهن های دکمه دار که درون شلوار قرار می گیرند، ترکیب بسیار مناسبی می سازد. همچنین ست این استایل خیلی ساده می باشد. 

قد شلوارهای کتان هیچوقت نباید بیش از اندازه بلند باشد. شما میتوانید لبه شلوار خود را به صورت پاکتی تا بزنید.

این شلوار ها به خاطر رنگ های متنوع و چشمگیری که دارند، بسیار ترکیب پذیرند. با پوشیدن شلوار رنگ دلخواه خود و ست کردن یک پیراهن نخی راحت و هم چنین اضافه کردن یک کمربند و کفش هم رنگ، ست خود را تکمیل کنید  .

در انتخاب رنگ این شلوار ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.  اما رنگ های پرفروش عبارتند از آبی، قرمز، سفید، خاکی و صورتی و حتی سایه روشن و توناژ های دیگر از این رنگ ها.

 

رنگ خاکی، رنگی است که مناسب موقعیت های بسیاری می باشد. این شلوار با رنگ های خاکستری، قهوه ای و سفید بسیار زیبا به نظر می رسد.به تن کردن یک بلوز سفید به همراه این شلوار برای روز های گرم تابستانی بسیار مناسب می باشد.

به تن کردن رنگ قرمز این شلوار ها با یک پیراهن طرح دار و حتی یک پیراهن ساده سفید، برای تعطیلات و یا آخر هفته بسیار عالی است.

رنگ آبی و هم چنین سایه روشن این رنگ، با اکثر رنگ های دیگر ست می شود. این رنگ سبک کلاسیک را بیشتر از رنگ های دیگر حفظ کرده است.

شلوار‌های کتان در بین مردان ایرانی محبوبیت فوق العاده ای دارد. این شلوار‌ها از شلوار‌های جین رسمی‌تر هستند. آقایان در همه رده‌های سنی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در سال 2019 جدیدی ازشلوار‌ کتان مردانه روانه بازار شده است. جالب‌ترین‌های مدل شلوار‌ کتان مردانه امسال، شلوار مام استایل مردانه و شلوار اسکینی مردانه است.

شلوار کتان رنگی مردانه

شلوار‌های کتان رنگی چند سالی است که مد شده است و بیشتر علاقمندان به این مدل مردان جوان هستند. در سال 2019 نیز مدل‌های جالب و شیکی از این سری از شلوار‌ها طراحی شده است.

شلوار کتان سبز و ارتشی

شلوار‌های کتان سبز و شلوار‌های چریکی در سال 2019 مد شده است و مدل های فراوانی از این شلوار‌ها را برندها در کالکشن خود افزوده بودند .


شلوار‌های کتان مردانه رنگ خنثی

شلوار‌های کتان به رنگ‌های سفید، خاکی، خاکستری و بژ از جمله شلوار‌هایی است که همه آقایان در هر سن و سالی می‌توانند از آن استفاده کنند.


شلوار کتان مشکی و سرمه‌ای

شلوار‌های کتان مشکی و سرمه‌ای هم از دیگر شلوار‌های پرطرفدار در بین مردان ایرانی است. 

 

مدل شلوار کتان مردانه بسیار متنوع است و همه می‌توانند با توجه به سلیقه خود از بین این مدل‌ها، شلوار مورد علاقه خود را بیابند. اگر بخواهیم در یک نگاه مدل‌های شلوار کتان مردانه 2019 را بررسی کنیم باید بگوییم که بیشتر این شلوار‌ها در مدل‌های مام استایل، شلوار اسکینی مردانه و شلوار کتان رنگی مردانه طراحی شده است.