سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

 

همه آقایان در فصول مختلف برای تنوع در استایل خود از پیراهن های رنگی و همچنین طرح دار استفاده می کنند و معمولا در کمد لباس های خود پیراهن های مردانه رنگی مختلفی دارند . آن ها از طیف رنگی سفید گرفته تا مشکی حداقل بسته به سلیقه خود دارای ده رنگ مختلف پیراهن هستند.

اما نکته مهم در خرید پیراهن های رنگی این است که شما باید بسته به رنگ پوست خود رنگ پیراهن رنگی مردانه خود را انتخاب کنید اما چگونه ؟

اگر پوست روشن دارید : آقایانی که پوست روشن دارند در انتخاب پیراهن مردانه رنگی خود باید دقت کنند از رنگ هایی استفاده کنند که تضاد و کنتراست ایجاد می کند. بر اساس رنگ روشن پوست خود باید به دنبال پیراهن های رنگی با سایه های تیره مثل رنگ های طوسی، قهوه ای، زرشکی، سبز، سرمه و آبی تیره بروید. این پیراهن های مردانه رنگی مناسب آقایانی است که دارای رنگ پوست روشن هستند.

اگر پوست سبزه ای دارید : اگر شما جز آقایانی هستید که پوست شما سبزه است باید بگویم که کمی خوش شانس تر از افراد دیگر هستید. زیرا بیشتر رنگ ها مناسب پوست شما هستند. شما می توانید پیراهن مردانه خود را در رنگ های مختلف بسته به سلیقه خود انتخاب کنید.

پیراهن های رنگی مردانه :

پیراهن مردانه یاسی :

 

آقایانی که برای استایل خود ریسک بیشتری به خرج می دهند معمولا از رنگ یاسی برای پیراهن رنگی مردانه خود استفاده می کنند. پیراهن یاسی خود را می توانید به راحتی با یک شلوار کتان ست کنید.

برای مثال شما می توانید برای ست کردن شلوار کتان خود با پیراهن یاسی از رنگ هایی مثل سورمه ای، طوسی و مشکی استفاده کنید.

گاهی آقایان عاشق پوشیدن لباس هایی با رنگ خنثی هستند اگر شما جز آن دسته از آقایانی هستید که رنگ های خنثی مانند مشکی و طوسی می پوشید می تواند بهترین گزینه رنگ برای پیراهن رنگی شما پیراهن مردانه یاسی باشد.

 

همچنین توجه داشته باشید پیراهن مردانه یاسی برای دورهمی های شبانه با دوستان و خانواده نیز مناسب است    .

 


پیراهن رنگی آّبی :

پیراهن های آبی معمولا در کمد همه ی آقایان وجود دارد. می توان گفت پیراهن آبی اولین پیراهن رنگی یک آقا است و می توان گفت الویت اول هر آقایی است.

محبوبیت این رنگ به دلیل این است که معمولا این رنگ با همه ی پوست ها تطابق دارد. امروزه می توان گفت رنگ آبی در کمد آقایان حتی جای پیراهن های سفید را گرفته است.

رنگ های دیگر در بین پیراهن های رنگی آقایان :

رنگ های صورتی، بنفش روشن، بژ، شیری، سبز تیره، زرشکی از جمله رنگ های پیراهن های آقایان هستند که معمولا 10 درصد آقایان از این رنگ ها استفاده می کنند و به آن علاقمند هستند. این پیراهن ها می توانند در رنگ های ساده برای پیراهن های مردانه شما استفاده شوند و یا در طرح بندی های مختلف از آن ها استفاده شود.

 


پیراهن مردانه سبز :

پیراهن سبز در بین رنگ های پیراهن های رنگی مردانه معمولا در صدر جدول قرار دارد. همیشه به این نکته توجه کنید که از رنگ هایی برای پیراهن های رنگی مردانه خود استفاده کنید که مناسب فصل باشد . برای مثال پوشیدن پیراهن سبز تیره برای فصل تابستان مناسب نیست و بیشتر مناسب فصل سرما است. اما پیراهن سبز روشن یکی از گزینه های مناسب در فصل گرم تابستان است.

محبوبیت پیراهن سبز به این دلیل است که شما آن را با همه چیز می توانید ست کنید. برای مثال پیراهن سبز روشن خود را می توانید با یک کت و شلوار سرمه ای ست کنید و یا آن را می توانید با یک شلوار جین و کتان ست کنید و یک استایل اسپرت بزنید. نکته قابل توجه این است که در صورت پوشیدن آن با شلوار جین و کتان توصیه می شود دکمه ی بالایی آن را باز بگذارید.

 

 

پیراهن مردانه زرد :

شاید بعد از رنگ سبز، رنگ زرد است که به سرعت مورد توجه آقایان قرار می گیرد زیرا خیلی سریع مورد علاقه همه می شود. شما پیراهن رنگ زرد خود را می توانید با رنگ های سبز و قرمز و سرمه ای ست کنید. پیراهن رنگ زرد یک انتخاب بسیار خوب برای شما در فصل تابستان است.

اگر شما می خواهید در فصل گرم تابستان کت و شلوار بپوشید شک نکنید که انتخاب پیراهن زرد برای شما یک انتخاب بسیار هوشمندانه است. شما می توانید آن را با یک کت و شلوار کتان سرمه ای ست کنید و در تمام روز با جذابیت فوق العاده ای بدرخشید.

پیراهن مردانه زرد جزء پیراهن های رنگی مردانه ای حساب می شود که شما حتی آن را در فصل پاییز هم می توانید بپوشید و آن را با یک ژاکت سبز رنگ ست کنید.

فقط در انتخاب رنگ زرد پیراهن مردانه خود دقت کنید از رنگ های زرد محو طور استفاده کنید. زیرا رنگ زرد پررنگ باعث می شود تعادل در استایل شما از بین برود.