سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

 شما به عنوان یک مرد همیشه برایتان سوال باشد شلوار مردانه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

گاهی برخی از مردانی را می بینید که همیشه استایل های مناسبی دارند و شلوار های مناسبی پوشیده اند. آن ها رمز و راز انتخاب درست یک شلوار تک مناسب مردانه را می دانند. آقایان برای تکمیل استایل خود همیشه نیازمند یک شلوار هستند. اما اکثر اوقات آن ها باید شلوار تک بخرند و با استایل خود ست کنند. زیرا در مواقعی که آقایان کت و شلوار میخرند فقط شلوار ست آن را با خود لباس می خرند در غیر این صورت نیازمند خرید یک شلوار تک متناسب با استایل خود هستند.

همیشه خرید یک شلوار مردانه برای آقایان ضروری است و می تواند کمد لباس آقایان را متحول کند و استایل مردانه را از یکنواختی در بیاورد.

آقایان با خرید یک شلوار تک می توانند در استایل خود تحول ایجاد کنند برای مثال استایل همیشه نیمه رسمی خود را به استایل اسپرت و یا به استایل کاملا رسمی تبدیل کنند.

با این جمله متوجه خواهید بود که به چه اندازه خرید شلوار تک در استایل مردانه شما حائز اهمیت است.

حال با این مقاله می خواهیم شما را با رمز و راز انتخاب مناسب شلوار مردانه آشنا کنیم.

رمز و راز شلوارهای تنگ مردانه :

یکی از رمز و رازهای خرید شلوار مردانه، شلوارهای تنگ هستند. رازی که آقایان در خرید این شلوارها باید به آن دقت کنند این است که معمولا این شلوارها خودشان به خودی خود جذب هستند به همین دلیل باید این شلوارها را دقیقا سایز خود بخرید.

شلوارهای تنگ یا به اصطلاح خودمانی لوله تفنگی در گذشته انتخاب مناسب جوانان و نوجوانان محسوب می شد اما امروزه آقایان میانسال نیز می توانند از این مدل شلوارها نیز بپوشند. در انتخاب شلوارهای تنگ دقت کنید که این شلوارها متناسب سایز شما باشند. زیرا گاهی آقایان شلوارهای تنگ را تنگ تر از سایز پاهای خود میخرند که جذب تر خودش را نشان دهد اما باید بگویم این کار مناسب نیست زیرا جریان خون را در پاهای شما کمتر می کند و باعث می شود زودتر از راه رفتن خسته شوید.

برای ست کردن این شلوارها مهم نیست که شما پوتین چلسی یا یک جفت کتانی بپوشید. برای انتخاب این مدل از شلوارها می توانید برند های سنت لورانت و یا بالمین را انتخاب کنید زیرا این دو برند با کلاس وفادار به این مدل از شلوارها هستند.

شاید از انتخاب و پوشیدن همیشگی شلوارهای تنگ خسته شده باشید برای شما این سوال پیش خواهد آمد که چه نوع شلوار تکی را انتخاب کنید که هم راحت باشد و ظاهر شما را آراسته کند؟

رمز و راز شلوارهای مردانه راسته:

برخی از آقایان همیشه به دنبال راحتی هستند. یعنی می خواهند در طول روز با شلوار خود راحت باشند از این رو می توانند از شلوارهای راسته استفاده کنند. یکی از رازهایی که در شلوارهای راسته وجود دارد دقیقا راحتی آن ها است. و در عین این راحتی بسیار شیک نیز هستند.

شلوارهای تک راسته جز شلوارهایی هستند که بسیار راحت اند. شما با انتخاب یک شلوار تک راسته می توانید آن را به راحتی با یک پیراهن یا کت بلیزر ترکیب کنید و یک استایل فوق العادی را برای خود تهیه کنید.

مدل های موجود شلوارهای راسته در بازار در ترکیب با پیراهن ها، کت های بامبر و تی شرت ها باعث شده است که شما در هر فصلی بتوانید این شلوارهای راسته را انتخاب کنید.

اگر شما یک شلوار راسته را انتخاب کنید می تواند یار وفادار چند ساله شما باشد زیرا که این شلوارها هیچ گاه از دنیای مد خارج نمی شوند و همیشه در استایل مردانه شما جای دارند. حالا فرقی نمی کند شما شلوار راسته خود را با یک کت بلیزر و کفش بند دار بپوشید یا آن را با یک پیراهن و یک کفش بدون بند بپوشید.

رمز و راز شلوارهای مردانه گشاد:

یکی دیگر از شلوارهای مردانه که آقایان در هنگام خرید می توانند از آن ها استفاده کنند شلوارهای گشاد هستند. رمز و راز این شلوارها این است که با پوشیدن آن ها بسیار ساده به نظر می رسید و می توانید یک استایل ساده اما راحت داشته باشید.

انتخاب یک شلوار گشاد باعث می شود شما ساده گرا به نظر برسید. زیرا طراحی این مدل از شلوارها ساده گرا و عمل گرا بودن آن است. به همین دلیل است که این شلوارها بین تمامی آقایان، حتی آقایان لاغر اندام با پاهای لاغر، محبوبیت دارد. شما با انتخاب این مدل از شلوارها می توانید یک ظاهر منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید اما توجه کنید با استفاده از رنگ های خنثی در دیگر استایل های خود باعث بیشتر به چشم آمدن شلوار خود شوید. وقتی نوبت انتخاب شلوارهای گشاد می شود باید ببینید شما جز دسته آقایان لاغر و بلند قامت هستید یا کوتاه قد و چاق؟

باید بدانید شلوارهای گشاد برای آقایان لاغر اندام و بلند قامت بهتر هستند اما اگر شما قد کوتاه تری دارید می توانید از مدل های مخروطی گشاد استفاده کنید.

اما یکی از مواردی که در انتخاب شلوارها به طوری کلی کمک می کند این است که نسبت به پاهای خود شلوار خود را انتخاب کنید. برای یک انتخاب درست شلوار تک باید بدانید پاهای شما لاغر است یا چاق؟

آقایان در انتخاب شلوار تک خود باید توجه کنند که شلوار هرگز در پای آن ها نباید چین بخورد. زیرا هنگامی که شلوار آن ها بر روی پاها چین می خورد به عبارتی اصلا مناسب استایل آن ها نیست زیرا شلوار به جای باریک و خوش فرم نشان دادن پای آن ها باعث چاق نشان دادن آن می شود. همچنین شلوار صاف نشان دهنده ی مرتب بودن استایل یک مرد است.

شما برای اینکه بتوانید استایل مردانه درست و ظاهری مناسب داشته باشید انتخاب شلوار بسیار مناسب است به همین دلیل برای استایل مردانه مناسب خود بهتر است رمز و راز خرید یک شلوار را بدانید.

انتخاب یک شلوار تک مردانه ی مناسب می تواند ضامن خوشتیپ بودن شما باشد پس در انتخاب یک شلوار تک متناسب با استایل خود بسیار دقت کنید. در انتخاب شلوار تک خود عجله نکنید و با حوصله تمام برند ها و مراکز خرید را بگردید تا یک شلوار تک مناسب خود را پیدا کنید.