سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

راز سبک لباس پوشیدن محمدرضا گلزار :

اکثر آقایان جوان همیشه به دنبال سبک بازیگران و آدم های معروف هستند که با پیروی کردن از سبک آن ها شبیه آن ها لباس بپوشند تا در دید مخاطبین خود جذاب تر دیده شوند. محمدرضا گلزار یکی از بازیگران ایرانی است که شاید نود و نه درصد آقایان و خانم ها آن را به عنوان فردی بسیار جذاب می شناسند و همه آن ها از سبک استایل این بازیگر بسیار خوششان می آید.

اما سبک استایل محمدرضا گلزار چگونه است؟ چرا محمدرضا گلزار جزء افرادی است که در نظر همه مخاطبین جذاب به نظر می رسد؟ این ها همه جز سوالاتی است که با نقد و بررسی استایل محمدرضا گلزار به شما پاسخ می دهیم .

ویژگی های استایل محمدرضا گلزار :

یکی از ویژگی های استایل و ظاهر محمدرضا گلزار این است که محمدرضا گلزار استایل های مختلف را امتحان می کند.

محمدرضا گلزار همیشه یک استایل مشخص برای خود ندارد که این باعث می شود همیشه برای شما جذابیت داشته باشد.

اکثر بازیگران فقط یک استایل مشخص دارند و از استایل های گوناگون استفاده نمی کنند اما محمدرضا گلزار بر خلاف آن ها استایل های مختلفی برای خود دارد.

محمدرضا گلزار از استایل های : رسمی، اسپرت، کاری، هنری و ورزشی استفاده می کند. یعنی برای همه ی مکان هایی که می خواهد حضور پیدا کند با یک استایل متناسب ظاهر می شود که این باعث می شود همیشه استایلی جذاب داشته باشد.

همیشه گلزار معتقد است که افرادی که از یک نواختی در استایل و تیپ خود فاصله می گیرند می توانند نظر دیگران را جلب کنند.

یکی از دلایلی که گلزار از استایل های مختلف استفاده می کند و از یکنواختی فاصله می گیرد به دلیل اعتماد به نفس بالای اوست.

اصولا افرادی که دارای اعتماد به نفس پایین تری هستند از پوشیدن لباس های مختلف و استایل های متنوع دوری می کنند.

محمدرضا گلزار بیشتر استایل تک رنگ می پوشد :

آقایان کاریزماتیک بیشتر از استایل های تک رنگ استفاده می کنند. محمدرضا گلزار به دلیل همین ویژگی معمولا از استایل های تک رنگ استفاده می کند. ایشان خوب می دانند که افراد کاریزماتیک به جا و با فاصله زمانی مناسب از استایل تک رنگ استفاده می کنند.

استفاده از استایل های تک رنگ بازهم به اعتماد به نفس بالای محمدرضا گلزار برمی گردد. زیرا استفاده از استایل های تک رنگ در مهمانی ها و بیشتر مراسم ها نشانه اعتماد به نفس بالا و اقتدار یک آقا است.

استایل محمدرضا اکثر مواقع تک رنگ است اما هیچ وقت دل شما نمی زند و کسل کننده نیست چرا؟

زیرا محمدرضا گلزار خوب می داند کسی که از استایل های تک رنگ استفاده می کند باید متناسب با گرمی و سردی هوا از رنگ های مختلف متناسب با فصل استفاده کند.

محمد رضا گلزار همیشه از اکسسوری ها به جا استفاده می کند :

همه ما می دانیم اگر می خواهیم به استایل خود جذابیت ببخشیم بهتر است از اکسسوری ها کمک بگیریم.

محمدرضا گلزار از جمله چهره های معروفی است که از اکسسوری ها استفاده می کند و به همین خاطر همیشه در استایل خود جذابیت دارد. اما به یک نکته توجه کنید که محمدرضا گلزار هیچ گاه در استفاده از این اکسسوری ها افراط نمی کند. برای مثال اگر دقت کرده باشید همیشه در استایل های رسمی خود از یک کراوات و یک ساعت برند استفاده می کند.

به یاد داشته باشیم استفاده زیادی از اکسسوری ها بیشتر باعث می شود شما استایلی شبیه به رمال ها داشته باشید تا استایل جذاب.

محمدرضا گلزار همیشه از طراحان لباس کمک می گیرد :

محمدرضا گلزار همیشه برای استایل های خود از یک طراح لباس بهره می گیرد. انتخاب طراح و یا برندی که می خرید برای یک داشتن یک استایل شیک بسیار حائز اهمیت است. محمدرضا گلزار به این نکته همیشه دقت می کند.

محمدرضا گلزار همیشه از مد استفاده می کند :

در پیروی از مد کلا ما دو دسته هستیم کسانی که بدون هیچ قاعده ای از مد استفاده می کنند اما برخی از آن ها با رعایت اصول و قاعده از آن استفاده می کنند.

اما محمدرضا از مد به اندازه استفاده می کند ، یعنی اینکه محمدرضا گلزار خود را بنده مد نمی داند. محمدرضا گلزار همیشه در استایل های خود از مد استفاده می کند و از مدهای جدید پیروی می کند اما نکته اینجاست که در حد و اندازه و به موقع از مد استفاده می کند.

محمدرضا گلزار از پیراهن های بدون طرح و ساده استفاده می کند :

آقایان اکثرا دوست دارند از پیراهن های طرح دار و چهارخانه استفاده کنند آن ها حس می کنند با پوشیدن اینگونه لباس های طرح دار متفاوت تر به نظر می رسند.

از نظر مجلات مد و فشن پوشیدن پیراهن های طرح دار برای آقایان در هر موقعیتی مناسب نیست.

محمدرضا گلزار در بیشتر مواقع و فعالیت های هنری خود از پیراهن های ساده و تک رنگ استفاده می کند و این باعث شده است تا محمدرضا گلزار همیشه در استایل خود جذابیت داشته باشد. وجه تمایز استایل گلزار دقیقا همین است که معمولا از پیراهن های رسمی، تک رنگ استفاده می کند.

محمدرضا گلزار بیشتر از لباس های رنگ مات استفاده می کند :

پوشیدن لباس های مات به استایل آقایان وقار و رسمیت می بخشد. همچنین البسه مات باعث می شود تا شما لاغرتر و قد بلندتر و خوش استایل تر ظاهر شوید.

محمدرضا گلزار در نود و نه درصد مواقع لباس ها و کت و شلوارهای خود را از تناژ مات انتخاب می کند. و ه جرات می توان گفت شما او را با لباس براق ندیده اید. لباس های مات نشان دهنده اعتماد به نفس بالای شماست.

محمدرضا گلزار از رنگ های خنثی در پوشش خود استفاده می کند :

محمدرضا گلزار معمولا از رنگ های خنثی در استایل خود استفاده می کند. برای مثال اکثر استایل او از لباس هایی با رنگ سفید،طوسی، کرم و یا آبی روشن انتخاب شده است. این رازی است که همیشه شما محمد رضا گلزار را جوان می بینید زیرا رنگ های خنثی ما را جوان تر می کند.

محمدرضا گلزار برای پوشش لباس های خنثی خود از یک تکنیک استفاده می کند و آن هم تکنیک تضاد است.

 

برندهایی که محمدرضا گلزار طرفدار آن ها است:

·         ساعت مچی lond weil

·        کت و شلوار E CUT

·        محصولات چرمی نوین چرم