سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

کت های تک همیشه لباس هایی است که اکثر آقایان در کمد لباس خود دارند. آقایان معمولا کت های تک را بیشتر از کت و شلوارهای رسمی می پسندند زیرا آن ها را راحت تر می توانند ست کنند. کت های تک قابلیت این را دارند که با هر نوع شلواری حتی جین ها ست شوند.

شما به راحتی با کت های تک می توانید در جایی که می خواهید استایل رسمی و در بعضی جاهای دیگر که می خواهید یک استایل غیر رسمی اسپرت بزنید از این کت ها استفاده کنید. برای مثال شما می توانید با یک کت تک و یک شلوار متناسب یک ست اسپرت فوق العاده جذاب داشته باشید.

مهم ترین کلید جذاب شدن یک کت تک فقط و فقط پوشیدن شلواری متناسب است که باید درست انتخاب شود. برای مثال پوشیدن کت تک به همراه یک شلوار جین بسیار زیبا و فوق العاه خواهد اما این که این ست چطور زیبا خواهد بود کمی بحث برانگیز است که ما در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه ست کردن کت تک و شلوار جین آشنا کنیم .

چه کت تکی به شلوار جین می آید ؟

سوال اصلی همه آقایان این است که آیا همه ی کت های تک را می شود با شلوار جین ست کرد ؟

باید بگویم خیر. هر کت تک با هر مدلی مناسب ست کردن با شلوار جین نیست. شما باید در انتخاب کت تک خود برای ست کردن با شلوار جین دقت کنید.

یکی از زیباترین کت هایی که با شلوار جین ست فوق العاده ای می شوند کت های فاستونی پشم و نخ راه راه هستند. این کت ها با شلوار جین های پر رنگ استایل فوق العاده زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

این ست کت تک و شلوار جین بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان است. شما می توانید برای کامل شدن این ست زیبای کت و شلوار جین استایل خود را با یک پیراهن پیچازی همراه کنید. همچنین برای جذابیت این استایل می توانید از یک کفش و کمربند عسلی رنگ بهره بگیرید.

همیشه به این نکته توجه کنید که اگر با استایل کت و شلوار جین خود نیازمند کراوات هستید بهتر است پیراهن زیر کت خود را یک پیراهن سفید ساده انتخاب کنید که همیشه بر جذابیت شما دو برابر می افزاید .

اگر به دنبال این هستید که استایل کت تک و شلوار جین یک پولیور هم بپوشید باید بگویم اصلا اشکال ندارد فقط توجه کنید رنگ پلیور متضاد با رنگ کت باشد و همچنین پولیور شما کاملا ساده باشد.

 

از ست کت تک و شلوار جین کجا استفاده کنیم ؟

بسیاری از آقایان همیشه از یک کت برای همه جا استفاده می کنند. یعنی برای محل کار و یا تعطیلی آخر هفته همان یک کت را می پوشند. باید بگوییم که اصلا مهم نیست اما شما می توانید در موقعیت های مختلف از شلوارهای مناسب استفاده کنید. برای مثال کت تک خود را برای رفتن به یک مهمانی دوستان و یا رفتن تعطیلات با یک شلوار جین همراه کنید و برای مراسم و جلسات کاری رسمی آن را با یک شلوار کتان بپوشید.

برای مثال یک سری از کت های تک دارای رسمیت هستند و مناسب شلوار جین نیستند. یکی از مدل ها از این کت ها کت هایی هستند که در پشت آرنج آن ها یک تیکه قهوه ای دارد. این مدل از کت ها به دلیل رسمی بودن مناسب نیستند . پس همیشه سعی کنید از کت های تکی برای ست کردن با شلوار جین استفاده کنید که اسپرت هستند.

شلوار جین خود را برای کت تک خود درست انتخاب کنید :

ساده ترین بخش معامله در یک استایل کت تک و شلوار جین همین بخش است. اینکه برای خود تک خود یک انتخاب درست داشته باشند.

یک نکته را همیشه آویزه گوش خود کنید : پوشیدن شلوارهای جین خمره ای با کت تک اصلا و به هیچ عنوان توصیه نمی شود پس پوشیدن شلوراهای خمره ای جین با کت های تک متناسب نیستند.

برای انتخاب یک شلوار جین مناسب ممنوعیت های زیادی ندارید اما همیشه توجه کنید که از شلوارهای جینی استفاه کنید که با ترکیب رنگی کت شما سازگار باشد زیرا همان طور که می دانید امروزه کت های زیادی در طرح بندی های مختلف در بازار وجود دارند. شما باید متناسب با آن ها رنگ شلوار جین خود را انتخاب کنید.

برای مثال همیشه با کت های پاییزه و زمستانی خود از شلوارهای جین تیره باید استفاده کنید.

همیشه دقت کنید اگر شلوار جین خود را می خواهید با کت های تک اسپرت ست کنید بر خلاف ست کردن با شلوارهای دیگر که باید حتما کت و شلوار ست باشند در این شرایط استثنا وجود دارد که باید بین شلوار جین شما و کت تک شما تضاد وجود داشته باشد.

یک از ست ها بسیار زیبا با کت تک و شلوار جین ، ست کردن کت خاکستری با شلوار جین آبی است.

در اینجا به نکته ای که باید توجه کنید این است که این ست بسیار زیبایی است مناسب استایل رسمی شما نیست و یک استایل غیر رسمی به حساب می آید.

در ست کردن این استایل باید حواستان را جمع کنید که از کت های تکی که به تنهایی کمی رسمیت دارند هم استفاده نکنید. برای این استایل کت های تک بلیزر می تواند انتخاب درستی باشد.

همیشه توجه کنید که قانون اصلی تک پوشی همیشه به این گونه است که : هم رنگ های متناسب انتخاب کنید و هم جنس پارچه ها متناسب با هم باشد.

یکی دیگر از ست های مناسب در ست شلوار جین و کت تک پوشیدن شلوار جین آبی و کت آبی است.

در ست کردن کت آبی و شلوار جین آبی توجه کنید باید از کتی استفاده کنید که با مدل شلوارتان جور در بیاید برای مثال از کت های غیر رسمی استفاده کنید تا استایل شما اسپرت به نظر برسد.

شاید برای شمایی که این استایل را در ذهن خود تجسم می کنید استایلی باشد که توی ذوق مخاطب بزند. اما برای اینکه اینگونه نباشد بهتر است شلوار جین خود را نسبت به کت آبی خود روشن تر انتخاب کنید.