سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

 اگر لازم باشد کت وشلوار دیگری را جایگزین کت و شلوار مشکی کنید چه کت و شلوار مردانه ای را جایگزین میکنید ؟

هیچ کدام از دیگر کت و شلوارها مانند کت و شلوار طوسی همیشه مد روز نیستند. از این روز اگر لازم باشد کت و شلواری را جایگزین کنید  انتخاب شما رنگ طوسی باشد. این کت و شلوار به قدری جذاب و کاریزماتیک است که میتوانند به اولویت اول شما در انتخاب کت و شلوار تبدیل شود.

 پیشنهاد میکنیم از این رنگ کت و شلوار استفاده کنید . در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با اصول ست کردن و پوشیدن کت و شلوار طوسی به خوبی آشنا شوید .

کت و شلوار طوسی

ممکن است این سوال نیز برا شما پیش بیاید که چه رنگی بعد از کت و شلوار مشکی مناسب است ؟

آیا کت و شلوار سرمه ای ، کرمی یا دودی مناسب من خواهد بود ؟آنچه که قصد داریم بررسی کنیم . از مهم‌ترین و کاریزماتیک ترین رنگ های مردانه است. رنگی که طیف گسترده و وسیعی دارد. این گستردگی تناژ امکان استفاده از این رنگ کت وشلوار را در هر مکان و هر زمانی از روز و شب و سال، به شما میدهد.

رنگ جذاب طوسی

طیف وسیعی از رنگ طوسی وجود دارد که طیف های تیره آن رسمی تر و طیف های روشن آن اسپرت و کژوال میباشد. پس قبل از خرید یا پوشیدن هدف از پوشیدن کت و شلوار طوسی را مشخص کنید.

رنگ پوست شما در انتخاب و ست کردن کت وشلوار طوسی بسیار مهم است . اگر پوست روشنی دارید طوسی های روشن و اگر پوست تیره ای دارید به سراغ تناژهای تیره طوسی مانند خاکستری و دودی بروید .  

چه پیراهنی را با کت وشلوار طوسی بپوشیم ؟

یک دست کت وشلوار خوش دوخت مردانه قابلیت دارد که تا چندین سال استایل شما را ساپورت کند. اما پیراهن مردانه در مقایسه با کت و شلوار از دوام و ماندگاری کمتری برخورد بوده و لازم است در بازه های زمانی کوتاهی یک پیراهن مردانه رسمی را جایگزین قدیمی ترین پیراهن خود بکنید. هم چنین باید چندین دست پیراهن مردانه در کمد لباس های خود داشته باشیدکه بتوانید با کت وشلوارهای مختلف ست های متفاوتی ایجاد کنید. هیچ پیراهنی به اندازه پیراهن سفید با کت و شلوار طوسی ست نمیشود. کراوات مشکی هم همینطور.

در انتخاب پیراهن بعد از سفید اولویت با سبز روشن ، آبی روشن ، یاسی و صورتی است .

رنگ اکسسوری های قابل ست کردن با کت وشلوار طوسی

از آنجایی که طوسی رنگی خنثی به شمار میرود، برای انتخاب رنگ اکسسوری های پوشیدنی راه سختی نخواهید داشت و به راحتی میتوانید اکسسوری های خود از جمله کراوات و چوشت خود را در رنگ ها و طرح های مختلف با کت و شلوار خود ست کنید. اما اگر بخواهیم راز جذابیت با کت وشلوار طوسی عیان کنیم میتوانیم بگوییم که همه تناژهای رنگ آبی به عنوان اکسسوری میتوانید ست کنید و استایلی سحرآمیز داشته باشید. هم چنین کراوات مشکی به خوبی با این کت وشلوار ست میشود اگر که پیراهن سفید باشد .

رنگ مشکی میتواند بعد از رنگ آبی به عنوان رنگ اکسسوری مورد استفاده قرار بگیرد و هم چنین رسمی ترین ترکیب آبی _ طوسی باشد . این استایل یک استایل جامع است بدین معنی که شما میتوانید از این استایل در میهمانی های شبانه تا مصاحبه های شغلی نیز استفاده کنید . در رده های بعدی میتوان رنگ بنفش و ارغوانی را پیشنهاد داد که در کنار ست طوسی ­_ سفید بسیار زیباست. اگر رنگ درستی از طوسی را انتخاب کنید اکسسوری ارغوانی میتواند اولویت انتخابی شما باشد .
پوشت  بهتر است در رنگ های سفید باشد یا کمی تیره تر از پیراهن.

اکسسوری های فلزی خود را مانند دکمه سر آستین و گیره کراوات خود را از رنگ نقره ای انتخاب کنید .