سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

تی‌شرت از دوست‌داشتنی‌ترین و جذاب‌ترین لباس‌های مردانه اسپرت است تی شرت مردانه علیرغم کارکرد بالایی که دارد از قیمت پایینی نیز برخوردار است.  این لباس  طرحی کاملاً ساده داشته و عموماً بدون دکمه و یقه دوخته می‌شود. این لباس برای همه افراد جامعه مناسب است و همه افراد  می‌توانند از آن استفاده کنند.

تی شرت آستین‌کوتاه را می‌توان در تمام سال پوشید و بالباس‌ها و آیتم‌های مختلفی ست کرد. تی‌شرت‌ ها ازآنجایی‌که برای بسیاری از مردم جهان محبوب‌اند در طرح‌ها رنگ‌های مختلف و متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند. 

تی شرت راحت‌ترین لباسی است که در همه مراسم‌های غیررسمی کاربرد دارد . همان‌طور که همه ما به‌خوبی میدانیم این لباس را می توان در حالت رسمی و هم در حالت کژوال پوشید.

اگر تی شرت را برحسب هارمونی رنگ انتخاب کنیم و با آیتم‌های متناسب بافرم و رنگ صورت و شانه و حتی مکان و زمان پوشیدن هماهنگ کنیم می‌توانیم استایلی متفاوت و موقر بسازیم.

مخصوصاً تی شرت آستین‌کوتاه و طرح دار

شما می‌توانید از ترکیب کردن تی شرت طرح دار زیبا و یک شلوار کتان اسپرت، یکی تیپ جذاب و ارزان‌قیمت برای خود بسازید تا در موقعیت‌های غیررسمی بدرخشید.

خوش استیلی با تی شرت های جذاب.

اولین نکته در انتخاب تی شرت این است که لباس شما باید کاملاً اندازه و فیت تنتان باشد.  اگر این لباس بیش از حد تنگ باشد نمای کاملی از بدن شما را نشان خواهد داد یعنی سینه و شکم شما از زیر لباس کاملا نمایان خواهد بود. از طرفی اگر بیش از حد نیز گشاد باشد در اندامتان بد فرم و بد قواره خواهد ایستاد.

در نکته دوم اندازه آستین را بررسی میکنیم

برای توضیح بیشتر می توان گفت تی شرت های آستین بلند عموما در فصول سرد سال استفاده می شود. یا تی شرت های آستین کوتاه حین ورزش و فعالیت های روزمره در فصل های گرم سال کاربرد بیشتری دارد؛ اما این شما هستید که بر اساس زمان و مکان انتخاب میکنید که چه لباسی بپوشید.

خوب است بدانید، بسیار مهم است که یقه ای لباس تنگ نباشد؛ چون که تی شرت نیازی به کراوات ندارد و باید آزاد باشد در غیر این صورت یقه و گردن شما را کوچکتر از آنچه که هست نشان خواهد داد. ا

نکته مهم بعدی رنگ تی شرت است.

 رنگ تی شرت با توجه به رنگ دیگر ایتم ها مثل کت و شلوار و کیف و کفش انتخاب میشود .

در خرید مدل تی شرت فرم بدن خود را در نظر بگیرید

برای پوشیدن تی شرت بهتر است افرادی که قفسه سینه و شانه کوچکی دارند از تیشرت یقه گرد استفاده کنند و یا کسانی که سرشانه ها و قفسه سینه پهنی دارند بهتر است از تی شرت های یقه هفت برای ایجاد خطای دید استفاده کنند. هم چنین لازم است بدانید که نباید تی شرت را درون شلوار قرار دهید، 

تی شرت ها عموما با شلوار جین و کتانی استایل کژوال بسیار جذابی را می سازند.

انتخاب و ست تی شرت برای افراد سخت پسند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به پوشیدن تی شرت ها دارید اما مدل مورد علاقه خود را پیدا نمیکنید بهتر است روی تی شرت ساده سفید حساب ویژه ای باز کنید. لزوما مبنا بر این نیست که که تی شرت ساده سفید بپوشید بلکه باید آن را با آیتم های دیگر ترکیب کنید.

مدل پیشنهادی شماره یک

یکی از محبوب ترین استایل ها برای مردان ، پوشیدن تی شرت سفید و پیراهن چهارخانه دکمه دار است که با شلوار جین مشکی ترکیب ایده ال و فوق العاده ای را می سازد. تی شرت سفید تقریبا با همه نوع پیراهن ست می شود . بهترین کفش برای ست کردن با این ترکیب یک کتانی یا بوت چوکا تیره رنگ است.

مدل پیشنهادی شماره دو

یکی از جذاب ترین مدل ها ترکیب تی شرت سفید مردانه و ژاکت جین و شلوار جین تنگ است. یک ژاکت جین به رنگ آبی یخی وش لوار جین تیره برای یک استایل بهاره یا پاییزه بسیار مناسب است.

مدل پیشنهادی شماره سه

اورکت ها جزو لباسهای بسیار جذاب زمستانه اما گرم محسوب میشوند . اگر میخواهید از اورکت ها در استایل خود استفاده کنید میتوانید از یک تی شرت سفید نخی در زیر اورکت خود استفاده کنید.

مدل پیشنهادی شماره چهار

بسیاری از آقایان شیک پوش علاقه دارند که تی شرت سفید را با کت و شلوار بپوشند. از نظر ما هم مشکلی نیست. تیپی کاملا هوشمندانه مدرن و نوین . ناگفته نماند که با این ست از تی شرتی استفاده کنید که کمی تنگ و چسبان باشد.

مدل پیشنهادی شماره پنج

و در نهایت مدل پیشنهادی آخر ترکیب خود تی شرت سفید و یک شلوار فیت راسته است. با این ترکیب کلاسیک و جذاب شما به دهه پنجم قرن بیستم خواهید رفت.