سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

کت و شلوار رسمی به رنگ مشکی محبوب ترین کت و شلوار در میان آقایان است . از این کت و شلوار به عنوان رسمی ترین مدل و رنگ یاد میشود و لازم است همه آقایان حداقل یک دست از این ست را در کمد خود داشته باشند . عوامل بسیاری در ایجاد یک استایل هارمونیک موثرند مانند سبک زندگی ، علایق و موقعیت اجتماعی و کاری . بسیاری از آقایان که از موقعیت های اداری و رسمی برخوردارند بر خود لازم میبینند که همواره لباسی رسمی و درخورشان بپوشند . کت و شلوار مشکی بهترین انتخاب برای این دسته از افراد است . این رنگ کت و شلوار را میتوانید در جلسات رسمی و ملاقات های دوستانه یا در مراسم های مختلف بپوشید و قدرت و برتری خود را در عین فروتنی به نمایش بگذارید . این مطلب را تا انتها بخوانید تا با نحوه پوشیدن و استفاده   از کت و شلوار مشکی را فرا بگیرید .

این لباس همانطور که قبلا گفته شد در بسیاری از مراسم ها و زمان های مختلف قابل پوشیدن است و عنوان زیبا ترین و استایلیش ترین لباس مردانه را به دست آورده است . حتی اگر آقایان چندین سال مداوم کت و شلوار بپوشند و تعداد زیادی کت و شلوار در کمد خود داشته باشند باز هم به خرید یک کت و شلوار جدید فکر میکنند .

 ولی چرا یک کت و شلوار به رنگ مشکی مهم است ؟

رسمی ترین کت و شلوار است

در انتخاب یک کت و شلوار مردانه و مهم تر از آن انتخاب کت و شلوار مفهومی وجود دارد به نام رسمی بودن . رنگ مشکی برای کت وشلوار رنگی بی نظیر محسوب میشود که میتوانید برحسب آن اکسسوری های مختلفی را در رنگ های متفاوت با آن ست کنید . غیر قابل چشم پوشی است که رنگ مشکی و کت شلواری به این رنگ انتخابی متفاوت و کاریزماتیک برای جلسات اداری و کاری است . ما پیشنهاد میکنیم از این رنگ در دورهمی های دوستانه و میهمانی های غیر رسمی استفاده نکنید .زیرا شما را جدی و خشک وغیرقابل نفوذ جلوه خواهد کرد . پس سعی کنید از کت و شلوار در رنگ های دیگر مانند سرمه ای ، سبز کله غازی ،یشمی ، طوسی و کرم استفاده کنید یا از استایلی دیگر که مناسب میهمانی است استفاده کنید

ترکیب پذیر است

همه ما به خوبی میدانیم که بهترین انتخاب رنگ برای پیراهنی که با این کت و شلوار ست میشود رنگ سفید است اما به عنوان یک مرد جذاب و خوش تیپ بهتر است به رنگ های دیگر نیز فکر کنید . رنگ های طوسی ، دودی ، مشکی ، آبی ، سرمه و صورتی از جمله رنگ هایی هستند که میتوانند به خوبی استایل شما را تحت تاثیر قرار داده و جلوه جذاب تری به آن ببخشد .

خوب است بدانید که با انتخاب درست اکسسوری هایی که قدرت زیادی برای تغییر دادن ظاهر شما دارند میتوانید استایل خود را بهبود بخشیده و جذاب ترین مرد میهمانی تبدیل شوید .

برای همه مراسم ها مناسب است

بدون اینکه نگران نظرات دیگران باشید میتوانید این رنگ کت و شلوار را در مراسم عروسی ، محل کار ، خاستگاری ، دیداری عاشقانه نیز بپوشید و بدرخشید .

پیراهن های متناسب با کت و شلوار مشکی

همانطور که قبلا اشاره شد بهترین رنگ برای ست کردن با کت و شلوار مشکی رنگ سفید است . علت آن هم دو طیف کاملا متضاد است که در کنار یکدیگر به خوبی جلب توجه میکنند . اما خوب است که این را بدانید که سفید اولین و آخرین انتخاب شما نخواهد بود و شما همچنان از حق انتخاب برخوردارید . در ادامه محبوب ترین و هم چنین رسمی ترین رنگ ها را برای ست کردن با کت و شلوار مشکی بررسی میکنیم .

پیراهن سفید رنگ

این رنگ انتخاب افراد با تجربه است . اگر انتخاب شما رنگ سفید است این رنگ شما را کلاسیک و پخته و دانا نشان میدهد و این مفهوم را میتواند برساند که شما کاری را بدون فکر و هیجان زده انجام نمیدهید و طرفدار صلح هستید . دقت کنیداگر اهل کراوات هستید به رنگ هایی که هارمونی مناسبی ایجاد میکنند بسنده کنید مانند زرشکی ، مشکی ، آبی و بنفش .

 

پیراهن صورتی

رنگی جوان پسندانه و ملیح که کمی سخت با کت و شلوار ست میشود . اما نتیجه بسیار جذاب و جالبی دارد . در انتخاب اکسسوری هایی مانند کراوات از رنگ های صورتی ، زرشکی ، آبی تیره و مشکی استفاده کنید .

 

پیراهن بنفش

بنفش رنگی است پر انرژی و پر از جسارت که مناسب افراد پر هیجان و ریسک پذیر است . شما میتوانید هنگام پوشیدن کت و شلوار مشکی از تناژهای مختلف این رنگ استفاده کنید . رنگ های ارغوانی ، شرابی و مشکی انتخاب های مناسبی برای انتخاب اکسسوری ها هستند .