سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چی بپوشم

نظر

یکی از فاکتورهای مهم استایل اسپرت وکژوال کت تک می باشد . با گذشت زمان و روی آوردن مردم و آقایان به راحتی، کت اسپرت به اندازه کت های رسمی کاربرد پیدا کرد . با کت های تک اسپرت چندین برابر کت های رسمی میتوان استایل های مختلف و جذاب ایجاد کرد. آن هم به دلیل تنوع فراوان در طرح ورنگ و نوع پارچه است.

کت های اسپرت غیر رسمی ترین نوع کت های مردانه هستند که به علت قوانین آسان مورد توجه آقایان قرار گرفته است .

اما چرا کت اسپرت اهمیت دارد ؟

تیپ رسمی با کت وشلوار تیپی کاملا رسمی ،کلاسیک و بدون ایراد است. اما همه باید بپذیریم که این ست کمی خشک و قوانین آن دست و پا گیر است که همه ما بعد از مدتی از آن خسته شده ایم و سعی کرده ایم تنوعی در استایل خود ایجاد بکنیم . اولین چیزی که برای تنوع انتخاب میکنیم کت های اسپرت است . کت های اسپرت در مقایسه با کت های بلیزر و دیگر کت های تک مردانه راحت تر و ترکیب پذیر است.

از این رو میان آقایان محبوب تر است . هر چند این کت غیر رسمی است اما اگر رنگ درست و آیتم های دیگر در ست کردن لباس به خوبی انتخاب شوند میتوانند تا حدودی جایگزین کت و شلوار های رسمی در موقعیت های رسمی شود.

کت اسپرت میتواند شما را باهوش تر ، جذاب تر و قوی تر جلوه دهد .به طور کلی کت های مردانه نشان دهنده استایل رسمی هستند که اگر با شلواری هم جنس و شکل خود ست بشوند کلاسیک تر هستند . اما انواع کت های تک ما بین این دو دسته رسمی تا کلاسیک قرار میگیرند و هرچقدر کت کژوال تر و اسپرت تر باشد از شدت رسمیت و کلاسیک بودن آن کاسته میشود و به راحتی ، ترکیب پذیری و مدرن بودن آن اضافه میشود . اما هیچ گاه جای کت و شلوار رسمی را نمیگیرند . کت های اسپرت تک آزادتر و راحت تر هستند و هم چنین میان مردان جوان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند . علت آن هم این است برای ست کردن استفاده میشوند میتوانند هر چیزی باشند .

اما نتیجه نهایی به هیچ عنوان برای موقعیت های رسمی مناسب نیست اما در مکان های غیر رسمی یک استایل کاملا هوشمندانه وآزاد به شمار میرود . هرچند کت های تک برای استایل غیر رسمی هستند اما ورژن آپدیت شده ای از کت و شلوار می باشد. پس لازم است که قوانین پوشیدن کت را به درستی رعایت کنید زیرا قطعا شما تمایل ندارید ظاهر شلخته داشته باشید بلکه خواهان یک استایل اسپرت جذاب و مرتب هستید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با نکات پوشیدن کت های تک و انواع آن آشنا شوید .

 

کاربرد کت ها در ابتدا گرم کردن بدن بوده است که در گذر زمان به علت دوخت و فرم عالی و رفع ایرادات بدن به انتخاب اول آقایان خوش تیپ مبدل شده است . همچنین کت ها به علت داشتن جیب برای نگه داشتن ملزومات بسیار مناسب هستند .

خب اینک زمان آن فرا رسیده است که بررسی کت تک اسپرت بپردازیم

کت های اسپرت روزی نماد تجمل بوده اند و برای ورزش های خاصی مانند تیراندازی و اسب سواری مناسب بوده است . در طول زمان ورود سلیقه شخصی و مد های مختلف سبک دوخت و مدل کت اسپرت دچار تغییر و تحول شده است .

نشانه کت اسپرت غیررسمی تر و سبک بودن آن است علیرغم بافت پارچه سنگین آن . اما دو ویژگی اصلی کت تک شکاف طرفین آن و آرنج تکه دوزی شده آن است . هرچند این نشانه ها در همه کت ها دیده نمیشوند اما نشانه اصلی کت اسپرت هستند و کاملا رایج هستند و جیب ها بسته به مدل دوخت سبک های مختلفی دارند .

کت های تک اسپرت در انواع تک دکمه ، دودکمه ، سه دکمه و دو سینه دوخته می شوند . از این رو شما بر حسب سلیقه شخصی میتوانید مدل آن را انتخاب کنید .

اگر میخواهید کتی داشته باشید که استایل اسپرت شما را تا چندین سال ساپورت کند ؛ به فکر یک کت تک برند باشید . اگر میخواهید کت اسپرتی برای استایل روزمره خودداشته باشید خوب است که یک کت تک ارزان قیمت نیز در کمد خود داشته باشید. کت اسپرت شما میتواند درهمه رنگ ها باشد اما عموما کت های تک دررنگ مشکی، سفید، طوسی، قرمز، عنابی، قهوه ای، گلبهی روشن، صورتی، آبی تیفانی و سرمه ای تولید میشوند.

کت اسپرت یک انتخاب کاملا شخصی است اما رعایت قوانین آن برای همه الزامی است .کتهای تک را میتوانید با آیتم های بسیاری مانند انواع پیراهن های ساده و طرح دار ، شلوارهای پارچه ای و جین ، پولوشرت ها و تی شرتهای مختلف ست کنید .

اگر یک قرار کاری که در پیش دارید و نیاز است که قوه هوش و خلاقیت خود را به رخ بکشید میتوانید از ترکیب یک تی شرت هنلی بر روی یک پیراهن ساده و شلواره کتان تیره وکت تک استفاده کنید.

اگر انتخاب شما کت طرح دار است این نکته را بدانید که ازآیتم های طرح دار و شلوغ در ترکیب استایل خود استفاده نکنید و رنگ های ساده را در استایل خود به کار ببرید. هم چنین شما میتوانید از فرمول تضاد استفاده کنید . به عنوانمثال یک کت روشن را با شلواری تیره بپوشید و خود را جذاب تر نشان دهید .